תמחור
- דורית אלטר
- 18 בדצמ׳ 2024
- זמן קריאה 1 דקות
עודכן: 1 בינו׳
בבואנו לתמחר את המוצר או השרות אותו אנו מוכרים עלינו להתייחס לאו דווקא לערך שהושקע בו על ידינו , אלא לערך הנתפס בעיני הלקוחות.
יתכן כי כל מה שהוא בעל ערך בעיני בעל העסק, אינו בעל ערך בעיני הלקוח. וההפך.
התהליך של יצירת בידול הוא הבנה מעמיקה של צרכי הלקוחות ושל דרך ראייתם ולא ראייה סובייקטיבית שלנו כבעלי העסק.

אם אינכם יודעים איך לתמחר את המוצרים או השירותים שלכם, צרו קשר ונשמח לסייע




תגובות